۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

حضور مقتدرانه در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دپیلماسی دفاعی است

حضور مقتدرانه در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دپیلماسی دفاعی است
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همزمان با افزیش عمق ژئوپلیتیکی نظام، نیروی دریایی در اقیانوس‌های جهان حرف برای گفتن دارد و حضور مقتدر در پهنه‌های آبی برگرفته از دیپلماسی دفاعی ما است.
کد خبر: ۹۵۱۹۸

به گزارش مانا، امیر دریادار شهرام ایرانی عصر یکشنبه در همایش ملی و بین‌المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی با اشاره به اینکه افتخار ناوگروه‌ها به مردم گزارش می‌شود، گفت: امروز هم روحیه جهادی در دریا وجود دارد و تاریخ زیبای ایران زمین در عرصه دریایی در حال نگارش است.

وی افزود: امروز نیروی دریایی با افزایش عمق ژئوپلیتیکی نظام در اقیانوس‌های جهان حرف برای گفتن دارد و در حوزه جو و اقیانوس به کسی نیاز نداریم و با تکیه به دانش دانشمندان خود در عرصه‌ها حضور داریم.

امیردریادار ایرانی تصریح کرد: نیروی دریایی در حوزه بهداشت و درمان امکانات و تجهیزات مجهزی داریم و سلامت همکاران و نیروها در اولویت قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اظهار اینکه مجهز به بانک خون نمونه و مدرن هستیم، گفت: همچنین در زمینه تغذیه علاوه بر خوددکفایی قادر هستیم به کشورها و شناورهای دیگران نیز کمک کنیم.

وی با اشاره به برپایی همایش ملی و بین‌المللی طب پیشگیری تصریح کرد: برای همایش آینده برای حضور کشورهای مختلف برنامه ریزی می‌شود و در قالب تفاهمنامه‌هایی به این مسأله توجه شده است.

امیر دریادار ایرانی با تأکید بر این که امروز صحنه جنگ تغییر کرده و دشمنی‌ها رو به افزایش است، افزود: اگر نتوانیم پیشگیری کنیم باید در حوزه درمان هزینه‌های سنگینی انجام دهیم.

وی تربیت نیروی نظامی، عالم و متدین را از راهبردهای دانشگاه دریایی برشمرد و گفت: حضور در پهنه‌های آبی جهانی برگرفته از دیپلماسی دفاعی است و نشان دهنده اقتدار میهن است.

این همایش سه روزه با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش و مازندران و دانشگاه دریایی حضرت علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال برگزاری است.

در حاشیه این نمایشگاه، دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه طب، بهداشت و درمان به نمایش گذاشته شد. امیر ایرانی قبل از افتتاحیه همایش از نمایشگاه جنبی در حاشیه این همایش بازدید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار