۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف ۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۵ شناور در گناوه و دیلم

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از اجرای طرح رعد ۱۰ و کشف بیش از ۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق با توقیف پنج فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های شهرستان‌های گناوه و دیلم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۵

کشف ۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۵ شناور در گناوه و دیلم


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی از تشدید مبارزه با کالای قاچاق خبر داد و گفت: در اجرای طرح رعد ۱۰ دریابانان شهرستان گناوه با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در شناور‌ها و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع و طی چند عملیات موفق به توقیف پنج فروند شناور در آب‌های شهرستان گناوه و دیلم شدند.
وی افزود: در بررسی از شناور‌های توقیفی، یک هزار و ۹۴۵ قطعه لوازم یدکی، قطعات و موتور خودرو، هشت هزار و ۳۰۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی، پنج هزار عدد لوازم خرازی و نوشت‌افزار، ۱۵۰ طاقه پارچه معادل هشت هزار و ۷۰۰ متر و صد‌ها اقلام دیگر به ارزش ۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری هشت نفر متهم، خاطرنشان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار