۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

تایوان، کره جنوبی و فیلیپین اتحاد بین‌المللی گردشگری کروز تشکیل می‌دهند

سه کشور تایوان، کره جنوبی و فیلیپین، اتحادیه بین‌المللی گردشگری کروز را به منظور تقویت ظرفیت‌های گردشگری دریایی تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۱۵۱

تایوان، کره جنوبی و فیلیپین اتحاد بین‌المللی گردشگری کروز تشکیل می‌دهند
به گزارش مانا؛ اداره بنادر و دریانوردی تایوان (MPB) معاهده‌نامه‌ای با نمایندگان کره جنوبی و فیلیپین امضا کرد تا یک سازمان بین‌المللی جدید با هدف تقویت گردشگری کروز در منطقه ایجاد کند. این گروه به نام اتحادیه کشتی‌های دریایی مجمع‌الجزایر آسیا (AACA) نامیده می‌شود و هدفش تخصیص منابع برای جذب و توسعه صنعت کشتیرانی است. هدف اصلی AACA ایجاد پیوندهای گردشگری و تجاری قوی‌تر بین سه کشور است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارائه‌ شده، امضاکنندگان این معاهده‌نامه که در روز جمعه (۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) امضا شد، شامل انجمن توسعه کشتی‌های دریایی تایوان، موسسه تحقیقات بین‌المللی کروز کره و سازمان صنایع دریایی فیلیپین بودند.

مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی تایوان یه سی‌لانگ عنوان کرد که این اتحاد کار را برای شرکت‌های کشتیرانی آسان‌تر می‌کند تا بتوانند هنگام طراحی برنامه‌های سفر دریایی بین‌المللی، چندین جزیره را هدف قرار دهند.

او همچنین اشاره کرد که مذاکرات با ژاپن ادامه دارد و این کشور در حال بررسی امکان پیوستن به AACA است.

پس از سال‌ها محدودیت‌های گردشگری ناشی از همه‌گیری کرونا، تایوان امیدوار است که سال ۲۰۲۳ میلادی سال احیای صنعت گردشگری باشد.

به گزارش خبرگزاری‌های تایوان، وزارت حمل‌و‌نقل و ارتباطات این کشور امیدوار است تا پایان سال ۶ میلیون گردشگر از تایوان بازدید کنند.

AACA به تحقق این هدف کمک خواهد کرد و در عین حال روابط قوی‌تر بین تایوان و کشورهای همسایه ایجاد می‌کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار