۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

۱۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولت در بندر تجاری شادگان/رشد ۲۵۰ درصد تردد شناور‌ها در بندر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه روند سرمایه‌گذاری دولتی و بخش خصوصی در بندر شادگان همواره ادامه دارد، گفت: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این مجموعه بندری ۱۱۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۳
۱۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولت در بندر تجاری شادگان/رشد ۲۵۰ درصد تردد شناور‌ها در بندر
 
به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، بهروز آقایی در جریان بازدید استاندار خوزستان از بندر شادگان اظهارداشت: باید توجه داشت که زیرساخت‌های بسیارخوبی در این مجتمع بندری صورت گرفته که تسهیل کننده فعالیت‌های تجاری منطقه شده است.
وی ادامه داد: فعالیت بندر شادگان، باعث پشتیبانی و توسعه هرچه بیشتر کسب و کار‌های محلی در منطقه شده است و این روند نیز باید با جدیت بیشتر نسبت به گذشته انجام شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به انجام ۱۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری شادگان اظهارداشت: به واسطه این حجم از سرمایه‌گذاری، بخشی از پروژه‌ها بهره‌برداری برداری رسیده و بخش دیگری از پروژه‌ها در مرحله عملیات اجرایی هستند.
آقایی خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه اسکله، انبارش کالا و محوطه‌سازی است و ظرفیت صادرات و واردات بندر شادگان را به ۱۰۰ هزار تُن رسانده است.
وی با اشاره به اینکه ورود و خروج شناور در بندر شادگان در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵۰ درصد رشد داشته است، افزود: یکی از دستاورد‌های موفق در حوزه تجاری بندر شادگان، صادرات ۱۰۵ هزار رأس دام در سال جاری است؛ لذا از بندر شادگان می‌توان به عنوان یکی از بنادر مطرح منطقه در حوزه تجاری نام برد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح کرد: موضوع فعالیت کالای همراه ملوان (ته‌لنجی) در بندر شادگان نیز باید راه‌اندازی شود تا در حوزه کسب و کار‌های محلی منطقه، شاهد تحولات اساسی باشیم.
وی بیان داشت: این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و برای تحقق آن نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلفی در حوزه تجاری هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار