۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش ۱۷ درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در بنادر استان خبر داد و گفت: در ۱۰ ماه امسال ۴۹ میلیون و ۶۹۱ هزار تن کالا در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۷

تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در ۱۰ ماه امسال را ۸.۴ میلیون تن دانست و اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی در بنادر استان بوشهر ۴۱ میلیون و ۱۹۷ هزار تن گزارش شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری ۱۹۲ هزار و ۹۷۴ teu کانتینر در بنادر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این میزان بارگیری و تخلیه کانتینر در بنادر استان در مدت ۱۰ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در مدت ۱۰ ماهه امسال ۶ هزار و ۴۰۸ شناور به بنادر استان بوشهر وارد شده‌اند، تصریح کرد: در شاخص شناور‌های بالای هزار تن رشد ۱۲ درصدی در بنادر استان گزارش شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به خروج ۶ هزار و ۳۸۴ شناور از بنادر استان بوشهر در مدت یاد شده خاطر نشان کرد: در خروج کشتی از بنادر استان بوشهر در آمار شناور‌های بالای هزار تن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۶ درصدی محقق شده است.

وی تصریح کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۲۱۰ هزار و ۱۲۰ مسافر بین بنادر استان بوشهر جابه‌جا شدند که این میزان رشد ۳.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار