۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

بندر دیّر از کانون‌های اصلی صادرات به قطر

رئیس اداره بندر و دریانوردی بندر دیّر گفت: این بندر به عنوان یکی از کانون‌های اصلی صادرات کشور به قطر زیرساخت‌های لازم برای تسهیل فعالیت تجار و بازرگان را به صورت ویژه فراهم می کند.
کد خبر: ۹۴۸۴۵

بندر دیّر از کانون‌های اصلی صادرات به قطر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، راحله پورمحمد در نشست بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی بندر دیّر اظهار کرد: مسائل و مشکلات تجار و بازرگانان این بندر با حضور مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی جایگاه بندر دیّر در عرصه صادرات به قطر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این بندر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات کشور به قطر تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان به صورت ویژه دنبال می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی بندر دیّر بیان کرد: در بازه زمانی برگزاری جام جهانی 2022 فوتبال در قطر از بستر بندر دیّر صادرات قابل توجهی انجام شد که این نشان از اقبال صادرکنندگان برای استفاده از مزیت فاصله کوتاه بندر دیّر به کشور قطر است.

پورمحمد ادامه داد: مدیریت اداره بندر و دریانوردی دیّر همواره پذیرای پیشنهادات و راهکارهای سازنده جامعه هدف خود است تا بتواند در پیشبرد اهداف عالیه بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیّر گفت: با برگزاری این نشست هم‌اندیشی مطالبات مهمی در خصوص صورتحساب شناورها، نوبت‌بندی شناورها، ساماندهی مشکلات اسکله اُولی شمالی، تشکیل تعاونی ویژه مشکلات ترخیص‌کاران و صاحبان کالا مطرح شد که در اسرع وقت از سوی مدیریت بندر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: بندر دیّر اکنون دو پروژه محوطه سازی و احداث چهار پست اسکله رمپ در حال اجرا دارد که اتمام آنها نویدبخش توسعه فعالیت های اقتصادی مرتبط با حوزه دریا و دریانوردی در بندر دیّر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار