۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
مدیرکل بنادر استان بوشهر:

بنادر استان بوشهر ۹۲ پروژه در دست اجرا دارد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اکنون در بنادر بوشهر ۹۲ پروژه در دست اجرا است که اعتبار این پروژه هم اندازه با بنادری همچون شهید رجایی است.
کد خبر: ۹۴۸۰۷

بنادر استان بوشهر ۹۲ پروژه در دست اجرا دارد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل اظهار داشت: در حوزه بندری در عملیاتی شدن سامانه‌ها و نرم‌افزار‌های تعریف شده نیز بوشهر همواره بندر پایلوت سازمان بنادر و دریانوردی است.
وی بیان کرد: در بخش تخلیه و بارگیری کالا نیز بندر بوشهر در بین بنادر کشور بیشترین جایگاه را به خود اختصاص داده به نحوی که کشتی‌های یخچالی که برای دو سفر به بندر بوشهر آمده بودند اکنون با ماندگاری ۱۰ ساله این بندر را به قطب واردات موز کشور تبدیل کردند.
شکیبی نسب ادامه داد: در راستای توجه ویژه به ظرفیت نیروی انسانی، برگزاری دوره‌های آموزشی در اولویت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است به نوعی که دور‌های آموزشی همانند تشریفات، خلاقیت و مدیریت انگیزش چندین بار در بوشهر تکرار شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اهمیت انکارناپذیر مقوله آموزش نیروی انسانی در افزایش میزان بهره وری منجر شده تا اهتمام ویژه‌ای نسبت به برگزاری این دوره‌ها وجود داشته باشد.
شکیبی نسب ادامه داد: استان بوشهر با ۱۱ بندر تجاری و ۹۶۷ کیلومتر بیشترین مرز آبی با خلیج فارس را دارد و استراتژیک‌ترین محدوده آبراهه خلیج فارس به واسطه وجود میدان‌های نفتی و گازی در استان بوشهر واقع است.
وی افزود: بندر بوشهر به واسطه نیرو‌هایی با ظرفیت علمی برجسته همواره از گزینه‌های اصلی در طرح‌های پایلوت سازمان بنادر و دریانوردی بوده که یکی از مصداق‌های عینی آن ثبت بیشترین میزان مدیریت دانش در بوشهر و با اختلاف زیاد در مقایسه با سایر بنادر کشور است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: در شاخص عملیات‌های امداد و نجات دریایی نیز در ۹ ماهه امسال ۸۲ نفر در آب‌های استان بوشهر نجات یافتند که در صورت تحقق نیافتن این مهم شاید بحرانی جدی برای استان و به تبع آن کشور رقم می‌خورد.
وی افزود: در استان بوشهر ۷۰ درصد مردم از حوزه‌های دریایی و بندری ارتزاق دارند که این نشان از پیوند ناگسستنی معیشت بوشهری‌ها با دریا است.
شکیبی نسب تصریح کرد: اکنون در بنادر بوشهر ۹۲ پروژه در دست اجرا است که اعتبار این پروژه هم اندازه با بنادری همچون شهید رجایی است.
وی افزود: این میزان پروژه بدون تردید نشان از تلاش وافر کارکنان در بخش‌های مختلف و به ویژه معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای رونق و اشتغالزایی در بنادر استان است.
در حاشیه این نشست از مدیران و کارشناسان مؤثر در موفقیت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در شاخص‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار