۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

۵۱ خودرو جدید به ناوگان آتش نشانی بنادر کشور افزوده می‌شود

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای نوسازی و بهسازی ناوگان خودرویی و تجهیزات آتش نشانی بنادر، تا پایان سال جاری ۵۱ دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک آتش نشانی و امداد و نجات جدید به این ناوگان اضافه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۳۷

۵۱ خودرو جدید به ناوگان آتش نشانی بنادر کشور افزوده می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالله جعفری در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بوشهر با اشاره به نوسازی ناوگان آتش‌نشانی بنادر تا پایان امسال اظهار داشت: بخشی از این خودرو‌ها به تازگی وارد بنادر کشور شده و مابقی نیز در حال ورود به بنادر است.

وی افزود: دو دستگاه خودرو آتش نشانی به نردبان‌های فراتر از ۵۷ متر در آینده نزدیک به ناوگان آتش نشانی اضافه می‌شود که باعث بالا بردن ضریب اطمینان عملکرد و ارتقاء ایمنی بنادر خواهد شد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: برای سال جاری وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بنادر و به ویژه ایمنی حریق مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

جعفری ادامه داد: در این زمینه نسبت به نشست و گردهمایی‌های تخصصی فرماندهان و مسئولان اچ. اس.‌ای بنادر و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی اهتمام ویژه‌ای ایجاد شده است.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور و محلی امن برای تخلیه و بارگیری کالا در طول سال اقدام‌های متعددی را برای ارتقاء وضعیت ایمنی بنادر انجام می‌دهد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افزوده شدن ۵۱ خودرو به ناوگان آتش‌نشانی بنادر اظهار کرد: با نوسازی ناوگان آتش نشانی بنادر و اضافه شدن خودرو‌های جدید و برنامه ریزی مناسب برای ارتقاء سطح دانش علمی و عملیاتی آتش نشانان بنادر، سعی بر ارتقای وضعیت ایمنی بنادر دارد.

وی گفت: یکی از راهکار‌های مهم برای ارتقاء سطح دانش علمی و عملیاتی آتش نشانان برگزاری مسابقات عملیاتی ورزشی است که چهاردهیمن دوره آن به میزبانی شایسته بندر بوشهر برگزار شد.

جعفری افزود: این مسابقات که طی دو روز به انجام رسید ۱۱ تیم از بنادر مختلف کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت بندر امام خمینی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار