۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

انجمن مالکان کشتی چین، عضو هیئت مدیره اتاق بین‌المللی کشتیرانی شد

انجمن مالکان کشتی چین، عضو هیئت مدیره اتاق بین‌المللی کشتیرانی شد
انجمن مالکان کشتی چین (CSA) به عضویت و هیئت مدیره اتاق بین‌المللی کشتیرانی (ICS) پیوست. این انجمن، ICS را با مشارکت کشور‌های دارای بزرگترین ناوگان کشتیرانی در جهان (بر اساس ارزش دلار) تقویت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۷۲۱

به گزارش مانا به نقل از سی نیوز، «امانوئل گریمالدی» رئیس اتاق بین المللی کشتیرانی (ICS) گفت:  «این عضویت توانایی ما را برای همکاری به عنوان یک صنعت برای مقابله با مهم‌ترین  مسائل و چالش‌های پیش روی صنعت کشتیرانی مانند کربن زدایی تقویت می‌کند. تنها از طریق مشارکت همه ما می‌توانیم موفق شویم.» 
بر اساس گزارش VesselsValue، اگرچه مالکان یونانی بیشترین تناژ را در اختیار دارند، اما مالکان چینی با ۱۹۰ میلیارد دلار دارایی بیشترین سرمایه را در اختیار دارند. بزرگترین مالک کشتی جهان بر حسب تناژ، چین کاسکو (China COSCO) و بزرگترین کشتی ساز جهان، شرکت کشتی سازی دولتی چین (CSSC) است که هر دو متعلق به دولت چین هستند.   
اتاق بین‌المللی کشتیرانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اهمیت چین به عنوان یک قدرت و کشور بزرگ کشتیرانی و دریایی، عضویت در CSA مشروعیت ICS را تایید می‌کند.  

CSA (انجمن مالکان کشتی چین) در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد و بر اساس آخرین آمار حدود ۸۵ درصد از مالکان کشتی چینی را تشکیل می‌دهد.   CSA علاوه بر ارائه نظرات و دیدگاه‌های بیش از ۲۰۰ عضو خود، به سازمان‌های دولتی چین در «تنظیم و حفظ رقابت منصفانه» نیز کمک می‌کند.

«ژانگ شوگو» معاون اجرایی انجمن مالکان کشتی چین، گفت: «مشارکت انجمن مالکان کشتی چین در ICS گامی رو به جلو برای مالکان کشتی چینی خواهد بود.

وی افزود: «اعتقاد بر این است که مشارکت انجمن کشتی‌داران چین پلتفرم ICS را غنی می‌کند. ما مشتاقانه منتظر دستیابی به همکاری برد-برد و توسعه متقابل در آینده هستیم!»

منبع: www.maritime-executive.com

ارسال نظرات
آخرین اخبار