۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
امام جمعه بوشهر:

رشته فوتبال ساحلی نیاز مبرم به مدیریت اقتصادی دارد

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رشته فوتبال ساحلی نیاز مبرم به مدیریت اقتصادی دارد گفت: در این راستا می‌طلبد یک کارگاه جهت دانش بنیانی کردن اقتصاد فوتبال ساحلی برگزار شود چراکه این رشته برخلاف بسیاری از رشته‌ها مانند فوتبال چمنی هزینه‌های بالایی ندارد.
کد خبر: ۹۴۶۴۰

رشته فوتبال ساحلی نیاز مبرم به مدیریت اقتصادی دارد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: در صورت تحقق مدیریت اقتصادی، کادر فنی و بازیکنان فارغ از دغدغه‌های زندگی به آماده سازی و حضور شایسته در میدان های ورزشی می پردازند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فوتبال دانش و علم است که باید در حوزه اقتصاد به صورت ویژه مدیریت شود عنوان کرد: آماده سازی بازیکنان فوتبال ساحلی با رعایت استاندارهای پزشکی، کار بسیار سخت‌تری نسبت به فوتبال چمنی است که باید به ابعاد مختلف آن پرداخته شود.
وی ساخت مجتمع تخصصی و استاندارد ویژه فوتبال ساحلی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توسعه زیرساختی در فوتبال ساحلی نباید تنها به زمین، شن استاندارد و سکوی تماشاگر خلاصه شود بلکه باید  یک مجتمع بزرگ با سالن‌های بدن سازی، سالن نشست‌های فنی، استراحت ، استخر و سونا ایجاد شود.

امام جمعه بوشهر پزشکی تخصصی فوتبال ساحلی را بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: باید در عرصه دانش فوتبال ساحلی به خودکفایی برسیم و با تولید ایده و روش برای این رشته ایجاد مرجعیت بین‌المللی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: در ارتباط با لیگ‌های کشوری فوتبال ساحلی نیز باید با استفاده از ظرفیت حامیان مالی اقتصاد این لیگ تقویت شود.

وی افزود: بخشی از صنایع که در گذشته از فوتبال ساحلی حمایت می کردند حمایت خود را کاهش دادند که باید به طور مجدد در مسیر حمایت مؤثر از این رشته پرطرفدار قرار گیرند.

صفایی بوشهری ادامه داد: نظام اقتصاد فوتبال ساحلی نباید وابسته به هیئت فوتبال و فدراسیون باشد بلکه باید در چتر حمایتی صنایع قرار داده شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی با وجود کادر فنی توانمند در مسابقات بین قاره‌ای نسبت به سایر رویدادها نمایش خیره کننده‌ای برابر برزیل داشت که نشان از توان و ظرفیت تیم بود.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: اینکه تیم ملی در مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای برخلاف مسابقات آسیایی و جام جهانی نمایش مطلوب ندارد نیز باید مورد آسیب شناسی لازم قرار گیرد.

در این نشست پیراهن مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با امضاء بازیکنان به رسم یادبود به آیت الله صفایی بوشهری اهداء شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار