۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

دستورالعمل اختصاص سوخت یارانه‌ای به شناور‌های تفریحی ابلاغ نشده است

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: دستورالعمل اختصاص سوخت یارانه‌ای جهت اجرایی شدن هنوز توسط سازمان بنادر و دریانوردی ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۹۴۶۳۳

دستورالعمل اختصاص سوخت یارانه‌ای به شناور‌های تفریحی ابلاغ نشده است

سید مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه یکی ازمهمترین اقدامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی یک سال گذشته تلاش جهت اختصاص سوخت یارانه های به شناورهای تفریحی بوده است، گفت: در نهایت پس از انجام مذاکرات با وزارت نفت از سوی وزارت میراث فرهنگی این امر مهم محقق شد.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان ساخت: چگونگی تخصیص سوخت یارانه های به شناورهای تفریحی فرایندی پیچیده است چرا که بسیاری از شناورهای تفریحی علاوه بر مسافر نسبت به جابجایی بار نیز اقدام می کنند.

وی اذعان داشت: با مذاکرات صورت گرفته با وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی مقرر شد میزان اختصاص سوخت یارانه ای بر اساس تعداد مسافری که جابه جا می شود به شناورها تخصیص یابد.

فاطمی با اشاره به اینکه دستورالعمل اختصاص سوخت یارانه‌ای جهت اجرایی شدن هنوز توسط سازمان بنادر و دریانوردی ابلاغ نشده است، گفت: با پیگیری‌های مداوم صورت گرفته از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به زودی این مصوبه مهم جهت اجرایی شدن به مراکز سوخت رسانی شناورها ابلاغ خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اختصاص سوخت یارانه ای به شناورهای تفریحی با کاهش چشمگیر هزینه‌های حمل‌و‌نقل، باعث افزایش تقاضای سرمایه گذاری در صنعت توریسم دریایی در زمینه بهره گیری از شناورهای تفریحی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار