۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

ورود اولین کشتی رو_رو به مجتمع بندری انزلی در سال ۱۴۰۱

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ورود اولین کشتی رو_رو به مجتمع بندری انزلی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۲۶

ورود اولین کشتی رو_رو به مجتمع بندری انزلی در سال ۱۴۰۱


به گزارش مانا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به فعال بودن ترانزیت خودرو در مجتمع بندری انزلی اظهار داشت: با توجه به اینکه در بندرانزلی نیاز به کشتی رو_رو احساس می‌شد با پیگیری‌های انجام شده و مذاکراتی که با شرکت کشتیرانی صورت گرفت، اولین کشتی رو_رو در سال ۱۴۰۱، روز دوم دی وارد بندرانزلی شد.
حسین یونسی افزود: ۱۳۷ خودرو از مبدا اولیا روسیه به مقصد ارمنستان و ۲۷۳ خودرو از امارات به مقصد آکتائو قزاقستان از طریق بندرانزلی ترانزیت خواهند شد و در روز‌های آتی نیز حدود ۵۰۰ خودرو آمادگی بارگیری هستند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه رشد قابل ملاحظه‌ای در بخش ترانزیت کالا‌های نفتی و غیرنفتی داشته ایم، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد ارتقاء و رشد خطوط منظم رو_رو و لاینر کانتینری در بندر انزلی و دیگر بنادر استان گیلان خواهیم بود.
به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، یونسی با اشاره به روند رو به رشد ورود کشتی‌ها به مجتمع بندری انزلی خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با صاحبان کالا‌ها و کشتی‌ها داشتیم شاهد بازگشت بسیاری از آنان به بندرانزلی بودیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار