۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

انتشار شماره جدید پیام دریای انگلیسی

شماره جدید MARIN INNOVATION که نسخه انگلیسی زبان نشریه پیام دریا است، منتشر شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۷

انتشار شماره جدید پیام دریای انگلیسی

به گزارش خبرنگار مانا، شماره بیستم نشریه MARIN INNOVATION در دورره جدید فعالیت خود با محور قرار دادن موضوع کریدور شمال-جنوب منتشر  و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

این نشریه تخصصی حوزه حمل و نقل دریایی که نسخه انگلیسی زبان نشریه باسابقه پیام دریا نیز محسوب می‌شود عمدتاً برای انعکاس تحولات و دستاورد‌های حمل‌و‌نقل دریایی ایران برای مخاطبان تخصصی خارجی منتشر شده و به صورت محدود نیز توزیع داخلی می‌شود

در این شماره از نشریه یاد شده نسخه اصلی مصاحبه با سفیر هند در رابطه با روابط تجاری و حمل‌و‌نقلی ایران و هند با محوریت کریدور شمال-جنوب که پیش از این در شماره ۲۵۶ پیام دریا منتشر شده بود چاپ شده است.

نسخه اصلی و انگلیسی مصاحبه اختصاصی کی‌تاک‌لیم دبیرکل IMO با همان شماره از پیام دریا نیز در MARIN INNOVATION منتشر شده که صرف نظر از موضوع مصاحبه، نفس انجام آن بیانگر اعتبار بخش دریایی ایران در صنعت دریانوردی جهان است که مدیر ارشد بالاترین نهاد بین‌المللی عرصه دریا و دریانوردی را به گفتگو با نشریه‌ای ایرانی آن هم برای بار چندم وامی‌دارد.

در ادامه تورق این نشریه انگلیسی زبان موضوع توسعه کریدور شمال-جنوب از سوی ایران بسط داده شده و گفتگو‌های متعددی با مدیران و متولیان این کریدور منتشر شده است.

در بخش پایانی این نشریه می‌توان مطالبی نیز در حوزه فنّاوری‌های نو خواند.

گفتنی است MARIN INNOVATION متعلق به روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است که در کنار نشریه پیام دریا و پایگاه اطلاع رسانی مانا یکی از سه ضلع مثلث خبری-تحلیلی تخصصی حوزه دریایی این روابط عمومی را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار