۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

بنادر روتردام و شانگهای خواهر خواندگی خود را تمدید کردند

بنادر شانگهای و روتردام هلند که از سال ۲۰۰۵ میلادی تا کنون قرارداد خواهر خواندگی دارند نسبت به تمدید قرارداد از طریق شبکه مجازی با حضور مسئولان دو کشور اقدام کردند.
کد خبر: ۹۴۶۱۰

بنادر روتردام و شانگهای خواهر خواندگی خود را تمدید کردند

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت پورت تکنولوژی، در این مراسم که به صورت آنلاین برگزار شد «آلارد کاستلین» مدیر بندر روتردام با اشاره به اینکه این بنادر از سال ۲۰۰۵ میلادی تا کنون توافق کرده‌اند در زمنیه حفاظت از محیط زیست، کاهش گاز‌های گلخانه‌ای و کارآمد کردن فرآیند‌های عملیات بندری همکار‌ی خود را گسترش دهند، در روز‌های پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی نسبت به تمدید آن اقدام کردند.

وی این همکاری را جاده‌ای به سوی آینده‌ای پایدار و سود‌آور توصیف و اظهار امیدواری کرد: این همکاری به گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های بندری از طریق  دو کشور بیشتر از گذشته  منجر شود.

 «یوفولین» مدیرکل کمیسیون حمل‌ونقل شهری شانگهای نیز در این مراسم ضمن اظهار خوشحالی از تمدید یادداشت تفاهم گفت: بنادر روتردام و شانگهای همکار‌ی خود را که از سال‌ها پیش شروع شده دوباره از سر می‌گیرند و این همکاری را بر اساس تغییرات جهانی که از سال ۲۰۰۵ میلادی تا کنون  چه در خشکی و چه در دریا رخ داده، تجدید می‌کنند تا راه برای  مشارکت و همکاری بیشتر باز باشد.
بنادر روتردام و شانگهای خواهر خواندگی خود را تمدید کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار