۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

کشتی کانتینری MSC Lorena به دنبال هشدار بمب‌گذاری تغییر مسیر داد

کشتی SC Lorena پس از آنکه عاملی ناشناس روز گذشته از وقوع انفجار احتمالی در صورت پهلو گرفتن کشتی در بندر آنتورپ خبر داد، از بندر دور شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۵

کشتی کانتینری MSC Lorena به دنبال هشدار بمب‌گذاری تغییر مسیر داد

به گزارش گروه بین‌­الملل مانا به نقل از رسانه­‌های محلی هلند، کشتی  ۲۷۵ متری MSC Lorena پس از آنکه عاملی ناشناس روز گذشته از وقوع انفجار احتمالی در صورت پهلو گرفتن کشتی در بندر آنتورپ خبر داد، از بندر دور شد.

پلیس هلند تایید کرد که کشتی پس از یک تماس تلفنی تهدیدآمیز مبنی بر اینکه در صورت لنگر انداختن کشتی در بندر، بمبی منفجر خواهد شد، از بندر آنتورپ دور شد.

«آن برگر» سخنگوی پلیس فدرال هلند تصریح کرد: کشتی کانتینری MSC Lorena  پس از دریافت تماسی تهدید آمیز برای احتیاط به لنگرگاه شلدت بازگشت.

وی افزود: تحقیقات جنایی در مورد تهدید بمب­گذاری در کشتی کانتینری MSC Lorena در جریان است.

کشتی MSC Lorena با  ۴۸۰۰ TEU در مسیر داکار، سنگال به آنتورپ بود که تماس را دریافت کرد. در پی این حادثه، پلیس به کاپیتان کشتی دستور داد که سفر را ادامه ندهد و در رودخانه شلدت پناه بگیرد.

کشتی کانتینری MSC Lorena به دنبال هشدار بمب‌گذاری تغییر مسیر داد

کشتی کانتینری پاناماکس با پرچم پاناما که در سال ۲۰۰۶ ساخته شده و توسط MSC اداره می‌شود، مسیر خود را تغییر داد و به دلیل احتیاط در Vlissingen لنگر انداخت.

هر دو پلیس هلند و بلژیک در حال بررسی این تهدید هستند. خدمه کشتی می‌­توانند در حالی که کشتی در لنگر می­‌ماند در کشتی باقی بمانند.

MSC و بندر آنتورپ هنوز بیانیه‌ای در مورد این موضوع به شرکت انرژی دریایی ارائه نکرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار