۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

برنامه ویژه حمایت از صادرکنندگان در بندر گناوه تدوین شد

مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه گفت: برای حمایت از صادرات برنامه ویژه و متنوعی تدوین شده که انتظار می‌رود فعالان اقتصادی از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.
کد خبر: ۹۴۵۹۷

برنامه ویژه حمایت از صادرکنندگان در بندر گناوه تدوین شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار در جریان بازدید معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای پیگیری وضعیت کالا‌های متروکه از بندر گناوه  اظهار داشت: بندر گناوه روندی رو به پیشرفت در مسیر تجارت دارد به نحوی که اکنون مبدأ صادراتی شمار زیادی از فعالان اقتصادی به شمار می‌رود.

وی از صادرات دو هزار و ۱۵۰ محموله اشیاء سفالی به وزن ۳۳ هزار و ۵۰۰ تن به امارات متحده عربی از بندر گناوه خبر داد و بیان کرد:  علاوه بر این ۲۲ محموله قطعات یدکی اجاق گاز به وزن ۹ هزار و ۳۸۰ تن از بندر گناوه به مقصد شارجه امارات صادر شده است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه اظهار کرد: در بندر گناوه برای حمایت از صاردات برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که انتظار می‌رود فعالان اقتصادی از ظرفیت ایجاد شده استفاده لازم ببرند.

جوکار گفت: در حوزه زیرساخت نیز اجرا برنامه طرح توسعه جامع برای بندر گناوه مدنظر قرار گرفته است که فاز نخست آن در دهه فجر امسال کلید می‌خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار