۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

طرفداران محیط زیست خواستار پایان دادن به مصرف سوخت‌های فسیلی شدند

کمیته حفاظت از محیط زیست دریایی «MEPC» هفتاد و نهمین نشست خود را در سازمان جهانی دریانوردی IMO درخصوص مسائل مربوط به کربن‌زدایی از کشتی‌ها و بهره‌وری انرژی از روز دوشنبه ۱۲ دسامبر جاری آغاز کرده است. این نشست با حضور نمایندگانی از کشور‌های مختلف برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت حضوری در لندن برگزار می‌شود و تا روز جمعه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۵۴۱

طرفداران محیط زیست خواستار پایان دادن به سوخت‌های فسیلی شدند
به گزارش گروه بین­‌الملل مانا به نقل از آف­شور انرژی؛ گروه هنری بین‌المللی Ocean Rebellion که به دنبال حذف استفاده از سوخت‌های فسیلی در صنعت کشتیرانی است در هفتاد و نهمین نشست کمیته حفاظت از محیط زیست دریایی IMO که در حال برگزاری است در مقابل مقر IMO در لندن گرد هم آمدند تا با اجرای نمایش هنری خود به تخریب اقیانوس‌ها و از دست دادن تنوع زیستی واکنش نشان دهند.

این گروه خواستار پایان دادن به استفاده از سوخت‌های فسیلی از جمله گاز طبیعی مایع به عنوان سوخت دریایی است؛ Ocean Rebellion همچنین خواستار پایان دادن کار اسکرابر‌ها شد، چرا‌که آن‌ها اجازه می­‌دهند تا سوزاندن HFO که مملو از اکسید‌های نیتروژن است در دریا ادامه یابد.

این اعتراض می­‌تواند فشار فزاینده‌­ای بر IMO برای تعیین اهداف ­مشخص‌­تر در خصوص کربن‌زدایی از صنعت کشتیرانی را به همراه داشته باشد.

طرفداران محیط زیست خواستار پایان دادن به سوخت‌های فسیلی شدند

ارسال نظرات
آخرین اخبار