۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
معاون استاندار بوشهر:

صنعت کشتی‌سازی در استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت واحد‌های مختلف ساخت شناور گفت: با تخصیص منابع اعتباری در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر، حمایت از صنعت کشتی‌سازی در استان افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۴۹۵

صنعت کشتی‌سازی در استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، اکبر پورات در حاشیه بازدید از صنایع دریایی صدرا بوشهر با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور با گرامیداشت روز دانشجو، اظهار داشت: در بازدیدی که از این مجموعه شد و طبق بررسی‌ها که از قبل انجام گرفته بود تمام دغدغه دولت سیزدهم و استاندار بوشهر کمک به توسعه و رشد فعالیت‌های صدرا است تا زمینه اشتغال و افزایش تولید در این شرکت افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر تخصیص منابع به بخش صنعت کشتی‌سازی در سفر به بوشهر تصریح کرد: حمایت‌ها از این صنعت در استان و کشور افزایش یافته است.

وی فعالیت بوشهر در بخش دریایی را  در کشور سرآمد دانست و افزود: اکنون در زمینه ساخت شناور استان بوشهر دارای 24 واحد صنعتی فعال است که برای ادامه کار و گسترش فعالیت آنان برنامه و حمایت‌های لازم از سوی دولت در دستور کار است.

پورات اظهار کرد: در نشست و بازدید از شرکت صدرا چالش‌های این مجموعه به ویژه مشکلات در تأمین مالی با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور بحث و بررسی شد و موضوعاتی نظیر تأمین مواد اولیه، بازاریابی و سفارش‌ها نیز پیگیری لازم خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار