۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

ایجاد تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری در جزیره کیش

نماینده تشکل‌های گردشگری مناطق آزاد کشور از ایجاد تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری در جزیره کیش به عنوان طرح پایلوت مناطق آزاد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۷

ایجاد تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری در جزیره کیش

مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا بیان داشت: طی جلساتی که با مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برگزار کردیم، مقرر شد در راستای ارتقای صنعت گردشگری کیش به زودی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری در جزیره ایجاد شود.

رئیس جامعه هتل داران کیش، اظهار داشت: با این اقدام تمام صنوف فعال در صنعت گردشگری جزیره یک دست خواهند شد و عملکرد آن‌ها ارتقا خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت: بر این اساس و با ایجاد تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری کیش در حال برنامه ریزی برای تعریف و ایجاد ۱۶ بخش گردشگری در کیش هستیم.

صفا یادآور شد: همچنین قرار است ۵۷۶ رویداد گردشگری نیز در طول سال در جزیره برگزار شود که نقش مهمی در توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری کیش خواهد داشت.

نماینده تشکل‌های گردشگری مناطق آزاد کشور عنوان کرد: در صورت موفق عمل کردن تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری در کیش این طرح در سایر مناطق آزاد کشور نیز اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه گفته‌های خود عملکرد مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش در رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ شاهد تحولات عملی در صنعت گردشگری جزیره بوده ایم.

به گفته این فعال بخش خصوصی در صنعت گردشگری جزیره کیش، ورود گردشگران به جزیره کیش با شروع فصل پاییز با رونق قابل توجهی همراه بوده است که امیدواریم در ادامه سال با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه گردشگری، شاهد افزایش چشمگیر گردشگران ورودی به جزیره تا پایان تعطیلات نوروزی باشیم.

صفا در ادامه به حمایت ویژه سازمان منطقه آزاد از سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و بیان داشت: این امر باعث شده تا رغبت سرمایه گذاری در صنعت گردشگری کیش افزایش یابد و متقاضیان برای ورود به صنعت توریسم جزیره با افزایش همراه باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های در حال انجام و همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران بخش خصوصی شاهد شکوفایی  هر چه بیشتر صنعت گردشگری کیش باشیم.

گفتنی است، ماه گذشته انتخابات مجمع تشکل‌های گردشگری کشور برگزار شد که طی آن مسیح الله صفا؛ رئیس جامعه هتل داران کیش  به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره مجمع و نیز نماینده تشکل‌های گردشگری مناطق آزاد کشور برگزیده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار