۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای لایروبی اسلکه هفت تیر چابهار

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای توسعه و لایروبی اسکله هفت تیر چابهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای لایروبی اسلکه هفت تیر چابهار

به گزارش مانا، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار‌، کنارک، نیکشهر، دشتیاری، زرآباد و قصرقند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از جامعه صیادی و برحسب پیگیری های صورت گرفته سازمان بنادر و دریانوردی برای لایروبی اسکله هفت تیر مبلغ ۷۰ میلیارد تومان اختصاص داده است.

وی گفت: صید و صیادی از بخش های مهم رونق اقتصادی ،شیلاتی و اشتغالزایی در حوزه سواحل مکران است که نیازمند نگاه ویژه به آن است که بتواند زمینه توسعه صنعت شیلاتی را فراهم کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: اسکله‌های رمین چابهار و بریس دشتیاری تشدید رسوب گذاری دارد هر دو پروژه به یک پیمانکار تحویل شده و تاکنون با گذشت پنج سال متأسفانه پیشرفت فیزیکی طبق قرار داد انجام نداده است از سازمان شیلات ایران درخواست دارم خلع ید پیمانکار داریم.

سواحل زرخیر مکران بیش ۲۵هزار صیاد در هشت بندرماهیگیری و سه مرکز تخلیه صید، چهار موج شکن مردمی چند منظوره در نوار ساحلی ۳۲۰ کیلومتری جنوب سیستان و بلوچستان از ظرفیت های مهم شیلاتی در جنوب شرق کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار