۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

رئیس جدید بندر فریدونکنار معرفی شد

رئیس جدید بندر فریدونکنار معرفی شد
طی مراسمی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدرضا فروغی به عنوان رئیس اداره بندر و دریانوردی فریدونکنار معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۲

به گزارش مانا، در این مراسم که صبح امروز سه شنبه برگزار شد؛ سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر لزوم تعامل بندر با مجموعه شهری تأکید و تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های بندری مستلزم تعامل با مجموعه شهری است و از مدیریت جدید بندر فریدونکنار انتظار می‌رود این موضوع را با اولویت پیگیری کند.

 وی با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش تراز آب دریای مازندران در سال‌های اخیر خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت تردد ایمن کشتی‌های تجاری،  لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بنادر فریدونکنار و نوشهر به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

 مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران خاطر نشان کرد: خوشبختانه پروژه مهم ساختمان مرجع دریایی بندر فریدونکنار در حال اتمام است و به زودی به عنوان نماد شهر بندری فریدونکنار، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 در ادامه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدرضا فروغی را به عنوان رئیس اداره بندر و دریانوردی فریدونکنار معرفی و از زحمات بهنام شعبانی در دوران تصدی مسئولیت سرپرستی بندر قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار