۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

مانور ترکیبی شبیه سازی شده مدیریت بحران در بوشهر برگزار می‌شود

کارشناس مدیریت بحران و پدافندغیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور ترکیبی عملیاتی شبیه سازی شده اطفای حریق، جستجو، امداد و نجات در دریا و خشکی و مقابله با عملیات خرابکارانه در بندر بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۶

مانور ترکیبی شبیه سازی شده مدیریت بحران در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، جلال محمدی باغملایی اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، مانور ترکیبی عملیاتی شبیه سازی شده اطفای حریق، جستجو، امداد و نجات در دریا و خشکی و مقابله با عملیات خرابکارانه در بندر بوشهر در هفته آخر آبان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری مانور ترکیبی عملیاتی شبیه سازی شده را تمرین وحدت، هماهنگی و سلسله مراتب فرماندهی در حادثه بر اساس ساختار ICS، تست سیستم نوین ارتباطات رادیویی (بیسیم‌های دیجیتال در شبکه LTE) و تست کد‌های ارتباطی و مکالمات رادیویی استاندارد طراحی شده بین فرماندهان در حوادث دانست.

کارشناس مسئول مدیریت بحران و پدافندغیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: تمرین جابه‌جایی سه فرماندهی متفاوت در سه عملیات متفاوت، اما همزمان در یک حادثه (جابه‌جایی سریع ساختار فرماندهی حادثه ICS) از دیگر اهداف ترسیم شده برای مانور ترکیبی عملیاتی شبیه‌سازی شده مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بندر بوشهر است که بدین ترتیب اصل انتقال فرماندهی نیز در ساختار ICS به معرض نمایش در خواهد آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار