۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

(ویدئو) ورود اولین هتل شناور به قطر

اولین هتل از سه هتل شناور که هواداران را در طول جام جهانی در خود جای می‌دهد، روز پنج‌شنبه وارد قطر شد. World Europa در بندر قدیمی دوحه قبل از افتتاح رسمی آن در روز یکشنبه لنگر انداخت.
کد خبر: ۹۴۲۵۹

(ویدئو) ورود اولین هتل شناور به قطر
به گزارش مانا، این کشتی تفریحی ۲۲ طبقه که گنجایش ۶۷۰۰ نفر را دارد، ۴۷ متر عرض و ۲۶۲۶ اتاق دارد و مساحت کلی آن ۴۰۰۰۰ متر مربع است. World Europa اولین هتل از سه هتلی است که در قطر لنگر انداخته و دومین هتل نیز قرار است دوشنبه آینده وارد شود.

عمر الجابر، مدیر اجرایی بخش اسکان در کمیته عالی، گفت: کشتی یک راه حل پایدار برای میزبانی از طرفداران در طول مسابقات است. نکته مهم این است که این کشتی با گاز طبیعی کار می‌کند و این چیزی است که حفاظت از محیط زیست را در زمان وجود حفظ می‌کند.

الجابر تاکید کرد: مهم تامین اسکان تماشاگران جام جهانی است که این کشتی‌ها خواسته‌های مردم را برآورده می‌کند و همچنین هتل‌ها و دهکده‌هایی برای هواداران وجود دارد.

بر اساس این گزارش، کشتی World Europe از آخرین استاندارد‌های فنّاوری و شیوه‌های سازگار با محیط زیست پیروی می‌کند و انتظار می‌رود با تجربه‌ای سرشار از گزینه‌های سرگرمی متنوع، آینده کشتی‌های کروز را تغییر دهد. این کشتی دارای ۳۳ رستوران و سالن و نمایش‌هایی در سه مکان مختلف است. 

این هتل شناور دارای فضایی برای کودکان است و دارای هفت استخر است. World Europa اولین کشتی در ناوگان کشتی‌های MSC Cruises است که از گاز طبیعی مایع تغذیه می‌کند، گازی که همچنان پاک‌ترین سوخت جهان است و نقش مهمی در کاهش انتشار کربن از عملیات کشتیرانی دارد.

تعداد بازدید : 49
ارسال نظرات
آخرین اخبار