۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد:

تخلیه و بارگیری بیش از ۲۹ میلیون تن کالا در بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری بیش از ۲۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۷

تخلیه و بارگیری بیش از ۲۹ میلیون تن کالا در بنادر بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب از افزایش عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بخش نفتی و غیرنفتی در بنادر استان بوشهر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۸.۸ درصد یافته است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۰۶ هزار و ۲۹۰ TEU عملیات کانتینری صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲.۷ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از سرمایه‌گذاری ۴۹۳ میلیارد تومانی در ۱۰ سال گذشته در زیرساخت‌های بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در حوزه کانتینری، دریایی، پایانه صادراتی، نفتی، بندری و دیگر عرصه‌های زیرساختی است.

به گفته شکیبی نسب در شش ماهه نخست امسال شاهد بروز یک حادثه بندری بوده‌ایم در حالی‌که در سال گذشته چهار مورد ثبت شد و در بخش دریایی در سال جاری همانند سال گذشته شاهد  دو حادثه دریایی بودیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار