۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

ضرغامی: اولین شناور بزرگ تفریحی، این هفته در بندرعباس افتتاح می‌شود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اولویت این وزارتخانه را توسعه گردشگری دریایی دانست و گفت: اولین شناور بزرگ تفریحی، این هفته در بندرعباس افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۱۴

ضرغامی: اولین شناور بزرگ تفریحی، این هفته در بندرعباس افتتاح می‌شود

به گزارش مانا، سیدعزت الله ضرغامی امروز (۱۵ آبان ۱۴۰۱) در دومین نشست هماهنگی وزیران در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی که در وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: اولین شناور بزرگ تفریحی ما آماده شده و از این هفته می‌تواند دو هزار نفر را جابه‌جا کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فعال کردن گردشگری دریایی را یکی از ماموریت‌های این وزارتخانه دانست و افزود: خوشبختانه با مصوباتی که دولت سیزدهم داشت و تامین سوخت یارانه‌ای که آرزوی فعالان این حوزه بود، سرمایه گذاری و توسعه گردشگری دریایی رونق بیشتری خواهد گرفت. این هفته به بندرعباس سفر می‌کنم تا این شناور افتتاح شود.

ضرغامی گفت: با بخش‌های مختلف کشور از جمله سازمان بنادر و کشتیرانی هماهنگی لازم انجام شده است، تعداد این شناورها، اسکله‌ها، ترمینال‌ها و تجهیزات لازم برای خدمات به مسافران و گردشگران به مرور افزایش خواهد یافت.

وزیر میراث فرهنگی گفت: برای پهلو گرفتن این کشتی در قطر، منتظر پاسخ دوحه هستیم که اتفاق مبارکی در صنعت گردشگری به ویژه گردشگری دریایی ایران خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار