۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

تردد شناور‌ها در جزیره کیش ممنوع شد

تردد شناور‌ها در جزیره کیش ممنوع شد
طبق اعلام اداره بنادر و دریانوردی کیش، تردد شناورهای دریایی در این جزیره با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و ناپایداری‌های جوی از ساعت ۱۲ امروز (شنبه) ممنوع است.
کد خبر: ۹۴۱۹۶

به گزارش مانا، اداره بنادر و دریانوردی کیش روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به افزایش سرعت بادهای غربی و شمال‌غربی، وجود تندبادهای ناگهانی، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا از ساعت ۱۲ امروز  تردد برخی شناورها در بعضی از مسیرها ممنوع است.
در این اطلاعیه آمده است: از ساعت ۱۲ ظهر امروز تردد تمام شناورهای مسافری و آکواریومی، از ساعت ۱۴ تردد شناورهای خودروبر، صیادی و قایق‌های سبک در مسیرهای کیش به چارک و کیش به آفتاب است.
اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرده است:
از ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت باد در جزایر خلیج فارس و تنگه‌ هرمز، دریا نسبتاً مواج خواهد شد، سرعت باد در غرب تنگه‌ هرمز گاه تا نزدیک ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و در طول شب سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.
وزش باد نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز تا روز دوشنبه ۱۶ آبان سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.
در این مدت وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان محتمل خواهد بود و از نظر دمایی از روز یکشنبه در مناطق شمالی استان کاهش نسبی دمای کمینه پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار