۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

سود ۲۴ میلیارد دلاری مرسک در ۹ ماهه سال ۲۰۲۲

شرکت مرسک اعلام کرد در ۹ ماهه سال ۲۰۲۲ بیش از ۲۴ میلیارد سود به دست آورده است.
کد خبر: ۹۴۱۹۵

سود ۲۴ میلیارد دلاری مرسک در ۹ ماهه سال ۲۰۲۲

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی خط کشتیرانی مرسک درآمد این شرکت  در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ به ۲۲.۸  میلیارد دلار رسید که ۹.۵ میلیارد آن سود خالص می‌باشد.

بر اساس این گزارش "سورن اسکو" مدیرعامل این شرکت در این زمینه گفت: نتیجه به دست آمده در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ برای ما یک رکورد دیگر محسوب می‌شود که شانزدهمین فصل متوالی را با رشد درآمد سالانه مواجه می‌کند.

وی یاد‌آور شد: این در‌آمد در حالی به دست آمد که حجم کانتینر‌های جابه‌جا شده توسط این شرکت با سه درصد کاهش مواجه بود، اما درآمد قبل از کسر مالیات آن نسبت به مدت مشابه سه ماهه سوم ۲۰۲۱ حدود ۶۰ درصد افزایش نشان می‌دهد و سود کسب شده نیز با افزایش ۳۷ درصدی مواجه است.

به گفتۀ وی سود قبل از کسر مالیات و هزینه‌ها در مدت ۹ ماه به ۳۷ میلیارد دلار رسید تا به سود خالص ۲۴ میلیارد دلاری دست یابیم.

وی در ادامه گفت: با جنگ در اوکراین، بحران انرژی در اروپا، تورم بالا و رکود جهانی در حال ظهور متاسفانه ابر‌های تاریک زیادی در افق حمل‌و‌نقل دریایی مشاهده می‌شود که این کار بر قدرت خرید مصرف کننده و حمل‌و‌نقل جهانی و تقاضای لجستیک تأثیر می‌گذارد.

وی در ادامه یاد‌آور شد: ما به دنبال فرصت‌های رشد کسب و کار لجستیک هستیم و سعی می‌کنیم به عنوان یک شریک قابل اطمینان به مشتریان خود در زمینۀ زنجیرۀ تامین پاسخگو باشیم.

شایان ذکراست شرکت مرسک در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ بیش از ۶.۷ میلیارد دلار سود خالص داشت  همچنین این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نیز ۲۱.۷ میلیارد دلار در‌آمد را عاید خود کرده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار