۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه امسال صورت گرفت؛

تخلیه و بارگیری بیش از چهار میلیون تُن انواع کالا از بنادر قشم

تخلیه و بارگیری بیش از چهار میلیون تُن انواع کالا از بنادر قشم
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم، میزان کالا‌های وارداتی به بنادر قشم را ۶۹ هزار و ۱۱۶ تن اعلام کرد و ادامه داد: در همین مدت ۲۵۰ هزار و ۲۱۰ تن کالای صادراتی در بندر‌های قشم جابه‌جا شده است که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل قریب به سه برابر افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۱۵۴

به گزارش مانا، علی اشتری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه امسال از مجموع چهار میلیون و ۲۲۷ هزار و ۲۸۶ تُن عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالاها از طریق بنادر این شهرستان،دو میلیون و ۱۶۰ هزار و ۴۲۰ تن کالا تخلیه و دو میلیون و ۶۶ هزار و ۸۶۶ تن نیز بارگیری شده است.

وی با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی جابه‌جایی کالا در بنادر جزیره قشم ادامه داد: این مجموع کالاهای تخلیه و بارگیری شده در این مدت، سه میلیون و ۷۷۵ هزار و ۴۰۶ تن مربوط به کالای غیرنفتی و ۴۵۵هزار و ۳۹۱ تن نیز به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

افزایش ۶۴ درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر بهمن و کاوه

به گفته اشتری؛ حجم عملیات کابوتاژ(کران بری) کالاهای غیرنفتی در این مدت نیز رقمی افزون بر سه میلیون و ۸۹۳هزار و ۲۸ تن بوده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه نیز، یک هزار و ۱۶۷ TEU کانتینر با افزایش ۶۴ درصدی در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.

گفتنی است؛ در مدت مشابه سال گذشته نیز سه میلیون و ۱۵۶ هزار و ۲۴۵ تن کالا در بنادر جزیره قشم تخلیه و بارگیری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار