۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

مانور اطفاء حریق جامدات در بندر بوشهر برگزار شد

مانور اطفاء حریق جامدات اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد
کد خبر: ۹۴۱۳۲

مانور اطفاء حریق جامدات در بندر بوشهر برگزار شد


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور اطفاء حریق جامدات این اداره با هدف ارزیابی سطح آمادگی نیرو‌های آتشنشان بدون اطلاع قبلی و با حضور حسین درویشی نماینه مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی در محوطه CY ​بندر محدوده عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با موفقیت برگزار شد.

ایمان زیارتی زاده در تشریح خبر مانور یاد شده اظهار کرد: در مانور از پیش تعیین نشده دو خودوری عملیاتی همراه با یک خودروی پشتیبانی برای رله پمپاژ به خودرو‌های عملیاتی، فعالیت داشتند.

وی بیان کرد: اطفاء حریق این مانور از نوع جامدات قابل اشتعال بود که با روش محاصره کردن آتش توسط سه راهی آب جمع‌کن و مه‌پاش انجام شد.

زیارتی زاده ادامه داد: در این مانور ۱۱ نفر از آتشنشانان، کارشناسان امور بندری، ترمینال کانتینری، دفتر اسکله، اورژانس، یگان حفاظت، روابط عمومی و همچنین کارشناسان HSE اداره کل و شرکت سینا مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۱ براساس برنامه ریزی انجام شده مانور‌های اداره ایمنی و آتشنشانی به صورت اطلاع رسانی از قبل و همچنین بدون اطلاع قبلی برگزار خواهد شد.

زیارتی زاده گفت: برای بنادر استان بوشهر برگزاری ۲۸ مانور تدارک دیده شده است که از این تعداد ۳۰ درصد آن‌ها در بنادر تابعه برگزار می‎‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار