۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

کشتی‌های کانتینری جدید به کمک مسیر دریایی کریدور شمال-جنوب می‌آیند

مجموعه روسی یو اس سی در آینده نزدیک می‌تواند یک خط منظم حمل دریایی کانتینر را ایجاد کند که در کریدور حمل و نقل بین المللی شمال-جنوب سرویس دهد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴

کشتی‌های کانتینری جدید به کمک مسیر دریایی کریدور شمال-جنوب می‌آیند

به گزارش مانا، الکسی رحمانوف، رئیس مجموعه روسی یو اس سی، در سخنرانی خود در مجمع تجاری یکپارچه سازی اوراسیا گفت که Russia United Shipbuilding Corporation یا همان USC، طراحی کشتی‌های کانتینری را برای کار در کریدور شمال - جنوب (نوستراک - INSTC) آغاز کرده است.
 رحمانف افزود: این مجموعه در آینده نزدیک می‌تواند یک خط منظم حمل دریایی کانتینر را ایجاد کند که در کریدور حمل و نقل بین المللی شمال-جنوب سرویس دهد.
وی بر این باور است که کریدور ترانزیتی شمال - جنوب که روسیه را با کشور‌های مجاور دریای خزر مرتبط می‌کند، در صورت بهره برداری کامل، انگیزه بیشتری برای یکپارچگی بین اقتصاد‌های اتحادیه اوراسیا ایجاد خواهد کرد.
لازم به یادآوری است، کمبود فعلی ناوگان حمل دریایی در محدوده دریای خزر، کندی تردد کشتی‌های موجود، مشکلات تردد در کانال ولگا و معضلات تخلیه و بارگیری کالا، کانتینر و خودرو در بندر آستاراخان لطمات سنگینی را بر عملکرد بخش دریایی کریدور شمال-جنوب وارد کرده و باعث شده صاحبان کالا به مسیر‌های ریلی و جاده‌ای این کریدور روی بیاورند یا اساساً قید آن را بزنند و از سرویس‌های ایجاد شده از طریق بنادر گرجستان، ترکیه و بندر نووروسیسک روسیه روی بیاورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار