۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
مدیرکل بنادر استان بوشهر:

ناوگان آتش نشانی بنادر تجاری استان بوشهر توسعه می‌یابد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ناوگان آتش نشانی بنادر تجاری استان بوشهر با ورود تجهیزات و شناور‌های آتشخوار جدید توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۰۴۰

ناوگان آتش نشانی بنادر تجاری استان بوشهر توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با تأکید بر تقویت ایمن‌سازی اسکله‌ها اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان از ماه‌ها قبل پیگیری‌های بسیار زیادی برای برای توسعه ناوگان آتش‌ نشانی بنادر تجاری آغاز کرده تا ایمنی آنها به استانداردهای مورد نیاز برسد.

وی بیان کرد: یکی از مطالبان مالکان شناورهای فعال در بنادر استان بوشهر توسعه ناوگان آتش نشانی و افزایش درجه ایمنی بنادر است که در همین راستا نیازهای اولویت دار بنادر تهیه و تدوین شده است.
شکیبی نسب ادامه داد: مقوله ایمنی سرفصل راهبردی و استراتژیک برای فعالیت‌های بندری است که این موضوع با برگزاری مانورهای مقابله با حوادث احتمالی و همچنین توسعه ناوگان شناورهای آتشخوار در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: چشم انداز اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برخورداری تمامی بنادر استان از آتشخوارهای اختصاصی است که تحقق این موضوع به استفاده از زمان طلایی برای اطفاء آتش سوزی کمک وافری خواهد کرد.
شکیبی نسب اظهار کرد: شناورهای آتشخوار که تأمین آنها از سوی هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی به تصویب رسیده نویدبخش برآورده شدن یکی از مطالبات جدی بندرنشینان و صاحبان بار برای به حداقل رساندن حوادث احتمالی است.
وی افزود: در حال حاضر نیز بنادر استان از لحاظ تجهیزات استراتژیک برای مقابله با حوادث از تعداد قابل توجهی شناورهای ناجی، آتشخوار و یدک کش برخوردار هستند که با رسیدن تجهیزات و شناورهای جدید به وضعیتی ایده‌آل می‌رسند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار