۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

رعایت فاصله ایمنی بین شناور‌ها در بنادر بوشهر ضروری است

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: رعایت فاصله ایمنی بین شناور‌ها برای پیشگیری از سرایت آتش هنگام آتش‌سوزی ضروری است.
کد خبر: ۹۳۹۸۲

رعایت فاصله ایمنی بین شناور‌ها در بنادر بوشهر ضروری است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، ایمان زیارتی در بازدید کارگروه ایمنی و پیشگیری از حوادث بنادر استان بوشهر از بنادر گناوه و ریگ بیان کرد: در این بازدید‌ها علاوه بر شناسایی و رصد دقیق وضعیت موجود بنادر یاد شده نیاز‌های آن‌ها در جهت تامین ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی شناسایی شد.

وی ادامه داد: در این بازدید‌ها همچنین جداسازی لنج‌های تجاری و صیادی در بندر گناوه مورد تاکید قرار گرفت، چراکه اکنون به دلیل کمبود فضا شناور‌های تجاری و صیادی بدون رعایت فاصله از یکدیگر استقرار دارند.

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان تاکید کرد: این وضعیت در هنگام آتش‌سوزی تهدیدی بزرگ برای شناور‌ها است که در همین راستا مدیریت بحران استان نسبت به جداسازی شناور‌ها اهتمام جدی دارند.

وی گفت: بازدید ادواری از بنادر استان در راستای شناسایی امکانات و تجهیزات گام شایانی برای به حداقل رسانی حوادث احتمالی است که با جدیت تمام دنبال می‌شود.

زیارتی یادآور شد: در همین راستا پیش از بنادر گناوه و ریگ نیز بندر دیلم مورد بازدید قرار گرفت و تجهیزات ضروری آن شناسایی شده تا در اسرع وقت نسبت‌به تامین آن‌ها اقدام شود.

در این بازدید دهقانی مدیریت بحران استانداری بوشهر، معاون فرماندار، فرمانده انتظامی و مرزبانی گناوه و کارشناسانی از ادارات کل بنادر، شیلات، مرزبانی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار