۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
مهندس مدرس خیابانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر:

تحول اساسی در کشتیرانی دریای خزر مورد انتظار است

طی مراسم تکریم و معارفه ضمن قدردانی از کاپیتان داوود آبدار تفتی، حکم انتصاب مهندس کامبیز جهانبانی به عنوان مدیرعامل جدید کشتیرانی دریای خزر از سوی مهندس محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ایشان اعطا شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۶

تحول اساسی در کشتیرانی دریای خزر مورد انتظار است

به گزارش روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مهندس مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم که ۱۱مهرماه جاری در محل کشتیرانی دریای خزر در بندر انزلی برگزار شد طی سخنانی با اشاره به نقش استراتژیک دریای خزر و مأموریت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این منطقه گفت: انتظار ما در دوره جدید مدیریت کشتیرانی دریای خزر ایجاد تحول اساسی در این شرکت است.

 وی در ادامه با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در سند راهبردی گروه کشتیرانی و لزوم نقش آفرینی شرکت کشتیرانی دریای خزر در موضوع ترانزیت و کریدور شمال- جنوب افزود: برای تحقق این برنامه ها می باید نسبت به پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی، توسعه سازمان، فعال سازی دارایی های غیر مولد، توسعه ناوگان و افزایش ظرفیت حمل و تعامل اساسی در حوزه کشورهای حاشیه دریای خزر اقدام شود.

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پرداختن به موضوعاتی از جمله آموزش، جانشین پروری، پیاده سازی سیستم های فنّاوری اطلاعات برای اجرای برنامه های بلند مدت و همچنین توجه به نیروی انسانی کادر دریا را از اقدامات لازم و ضروری برشمرد.

 مهندس مدرس خیابانی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مدیریت عالی شرکت علاوه بر دارا بودن مشروعیت می باید در بین مدیران، کارکنان و مشتریان دارای مقبولیت و محبوبیت نیز باشد.

 شایان ذکر است در این مراسم تکریم و معارفه معاونان مالی و سرمایه گذاری و سرمایه انسانی و پشتیبانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مشاور و مدیر دفتر مدیرعامل کشتیرانی، مدیر کل دفتر مرکزی حراست کشتیرانی و اعضای هیئت مدیره کشتیرانی دریای خزر حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار