۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

سواحل سیراف در کنگان از لکه‌های نفتی پاکسازی شد

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور تیم مقابله با آلودگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سواحل سیراف از لکه‌های نفتی پاکسازی شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲

سواحل سیراف در کنگان از لکه‌های نفتی پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو دریافت گزارش آلودگی نفتی در ساحل شهر سیراف، تیم مقابله با آلودگی در شهر سیراف اعزام شد.

وی افزود: با رسیدن به ساحل شهر سیراف تیم مقابله با آلودگی سریعاً با استفاده از ظرفیت کوادکوپتر اقدام به پایش خط ساحلی و همچنین دریا کرد که در ساحل  منطقه مشکوک به آلودگی و در منطقه دیگر آلودگی هایی به صورت پراکنده رویت شد.
 
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: تیم مقابله با آلودگی با توجه به شرایط موجود ابتدا اقدام به پاکسازی آلودگی‌ها کرد.
قاسمی  ادامه داد: سپس با حضور رئیس  اداره بندر و دریانوردی کنگان و نماینده یگان حفاظت، مناطق مشکوک پایش شد که پس از بررسی های انجام شده، مشخص شد که آلودگی به صورت پراکنده به نوار ساحلی نفوذ کرده که با توجه به حجم آلودگی و وسعت آن و با تایید رئیس محیط زیست کنگان و شورای شهر سیراف، آلودگی با استفاده از تجهیزات لازم جمع آوری و عملیات با موفقیت پایان یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار