۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در عسلویه/ افتتاح فاز نخست هتل ساحلی عسلویه

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از افتتاح فاز نخست هتل ساحلی در شهرستان عسلویه با حجم سرمایه گذاری ۴۶۰ میلیارد ریال با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نوار ساحلی خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱

 

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در عسلویه/ افتتاح فاز نخست هتل ساحلی عسلویه
اسماعیل سجادی‌منش در گفتگو با خبرنگار مانا با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نوار ساحلی خلیج فارس، از افتتاح فاز نخست هتل با زیر بنای چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع در شهرستان عسلویه خبر داد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه این هتل دارای ۵۷ اتاق است، بیان داشت: با بهره‌داری از این مجموعه گردشگری ۱۱۴ تخت اقامتی به تخت‌های استان اضافه خواهد شد.
وی، حجم سرمایه گذاری این پروژه را ۴۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: تمام این مبلغ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی ایجاد شده است.
این مقام مسئول در استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری یکی از عوامل مهم در ایجاد اشتغال محسوب می‌شود، خاطرنشان ساخت: با بهره‌برداری از این مرکز اقامتی به طور مستقیم برای ۳۰ نفر ایجاد اشتغال شده است که با اضافه شدن فاز دوم به ظرفیت هتل، این عدد تا ۸۰ نفر افزایش خواهد یافت.
به گفته سجادی منش، موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب دسترسی آسان به مراکز تجاری، اداری و تفریحی شده و همچنین از دیگر ویژگی‌های این هتل نزدیکی به سواحل زیبای خلیج فارس و پارک‌های گردشگری عسلویه است.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، یادآور شد: شهرستان عسلویه در حوزه گردشگری دریایی، ساحلی، صنعتی و طبیعی پتانسیل بالایی دارد که با ایجاد چنین تاسیسات اقامتی، شاهد کیفیت ارائه خدمات به گردشگران در این شهرستان خواهیم بود.
وی در ادامه گفته‌های خود از صدور یک موافقت اصولی در حوزه گردشگری شهرستان دیلم خبر داد و گفت: این موافقت اصولی مربوط به ساخت یک مجتمع گردشگری در بندر دیلم است.
سجادی منش، حجم سرمایه‌گذاری در این مجتمع گردشگری را دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این مجتمع گردشگری، برای ۶۱ نفر به شکل مستقیم، ایجاد اشتغال خواهد شد.
به گفته وی، گردشگری در کنار رشد و رونق اقتصادی به اشتغال استان نیز کمک خواهد کرد و تلاش ما این است که در استان بوشهر در کنار رشد زیر ساخت‌ها از لحاظ کمیت، به کیفیت بخشی مطلوب نیز برسیم تا در ارائه خدمات رضایت‌مندی بهتری را از طرف گردشگران به دنبال داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار