۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
در سالروز شهادت رئیس علی دلواری؛

رزمایش اقتدار دریایی در کرانه خلیج‌فارس تنگستان استان بوشهر برگزار شد

رزمایش اقتدار دریایی در کرانه خلیج‌فارس تنگستان در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری سردار بزرگ مبارزه با انگلیس و در روز ملی مبارزه با استعمار با مشارکت بسیج دریایی و شناور‌های مردم پایه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹

رزمایش اقتدار دریایی در کرانه خلیج‌فارس تنگستان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، همزمان با ۱۲ شهریور سالگرد شهادت سردار رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس  رزمایش اقتدار دریایی در کرانه خلیج‌فارس تنگستان با مشارکت یگان‌های شناور منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران، بسیج دریایی و مردم پایه برگزار شد.

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اجرای این رزمایش با گرامیداشت ۱۲ شهریور سالروز شهادت سردار رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار اظهار داشت: رزمایش اقتدار دریایی با مشارکت مردم بخش دلوار تنگستان و ۳۰۰ شناور مردمی، بسیج دریایی و نظامی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

سردار حیدر هنریان مجرد یکی از پیام‌های رزمایش اقتدار دریایی را ارج گذاشتن به مقام سردار رئیسعلی دلواری و گرامیداشت مقام مبارزه با استعمار و استکبار دانست و افزود: این رزمایش برای همسایگان حاشیه خلیج‌فارس پیام صلح و امنیت و در کنار هم بودن است.

وی مقابله با دشمنان را از دیگر پیام‌های رزمایش اقتدار دریایی دانست و خاطر نشان کرد: پیام رزمایش اقتدار دریایی برای دشمنان و استعمارگران و استکبار زمان این است که اگر خطایی محاسباتی کنند و گوشه چشمی به خاک و آب و هوای این سرزمین مقدس داشته باشند باز هم نوادگان شهید رئیسعلی دلواری و رهروان شهید نادر مهدوی در برابر آنان می‌ایستد و ضربه‌ای کوبنده به آنان وارد می‌کنند تا غرور پوشالی آنان لگدمال شود.

در این رزمایش که خانواده شهید رئیسعلی دلواری حضور داشتند، شناور‌ها به‌صورت منظم در خلیج‌فارس ساحل دلوار تنگستان رژه رفتند و اقتدار خود را برای دفاع از این سرزمین نشان دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار