۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
با حکم مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی؛

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد

باحکم معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، قاسم عسکری نسب به سمت مدیرکل بنادر ودریانوردی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش مانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی در حکم انتصاب عسکری نسب، بر اهتمام جدی برای توسعه سواحل مکران در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه‌های بخش خصوصی، توسعه بنادر منطبق با طرح‌های جامع مصوب و اهتمام در جهت توسعه بنادر کوچک، ارتقای ایمنی فعالیت‌های دریایی و بندری و حفظ محیط زیست دریایی و امنیت دریانوردی و توسعه حمل و نقل چند وجهی و زنجیرۀ تامین با محوریت افزایش سهم بندر چابهار از ترانزیت منطقه‌ای تاکید کرده است.

توسعه و تجهیز ناوگان مسافری دریایی در راستای افزایش مسافرت‌های دریایی، فرآیند سازی جریان کالا در بنادر استان مبتی بر فنّاوری اطلاعات و دولت الکترونیک، اهتمام جدی به ارائه خدمات دریایی و بندری با کیفیت و سریع برای پشتیبانی از لجستیک کالا‌های اساسی و برگزاری جلسات مستمر و منظم با مشتریان بندر از جمله شرکت‌های کشتیرانی، مالکان کشتی، صاحبان کالا، سرمایه گذاران، جامعه خن کاران و کلیه مشتریان و مراجعین و رفع مشکلات قانونی آن‌ها از دیگرخواسته‌های مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان است.

گفتنی است، قاسم عسکری نسب سکاندار جدید بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، لیسانس مهندسی دریا و دریانوردی از دانشگاه دریانوردی چابهار، فوق لیسانس علوم دریایی و اقیانوسی و در حال دفاع از پایان نامه دکتری مدیریت محیط زیست است. وی همچنین دارای گواهینامه فرماندهی کشتی است.

مدیریت بنادر و دریانوردی لنگه و غرب هرمزگان،   معاون دریایی و بندری بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان، مدیر بنادر و دریانوردی کیش، کارشناس مسئول هیدروگرافی و لایروبی بندر شهید رجایی، کارشناس امور دریایی و افسر عرشه کشتی و سرپرست اداره حفاظت محیط زیست و ایمنی دریانوردی بندر شهید رجایی از مهمترین سوابق شغلی عسکری نسب در طول بیش از ۲۳ سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار