۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

لایروبی 112 هزار متر مکعب در خلیج گرگان

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تاکنون حدود ۱۱۲ هزار مترمکعب از خلیج گرگان لایروبی شده و امیدوارم با تداوم این روند لایروبی قسمت اولیه قبل از آغاز فصل بارندگی به اتمام برسد.
کد خبر: ۹۳۷۲۱
لایروبی 112 هزار متر مکعب در خلیج گرگان
 
به گزارش خبرنگار مانا، محمدرضا الهیار در جمع مدیران استان گلستان اظهار کرد: از حجم یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار متر مکعب پیش بینی شده تاکنون حدود ۱۱۲ هزار مترمکعب از خلیج گرگان لایروبی شده و امیدوارم با تداوم این روند لایروبی قسمت اولیه قبل از آغاز فصل بارندگی به اتمام برسد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۴ بیل مکانیکی و ۲۸ کمپرسی مصالح در منطقه مورد نظر فعالیت می ‌کنند تا لایروبی کانال‌های مورد نظر انجام شود، بیان کرد: درخواست تخصیص مرحله دوم اعتبارات انجام شده و امیدوارم این مهم به زودی انجام شود تا برای تداوم روند پروژه با مشکل مواجه نشویم.
 
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی متذکر شد: تاکنون برای تخصیص اعتبارات مشکلی نداشتیم و پیش بینی ما این است که جذب اعتبارات در ۶ ماهه نخست سال انجام می شود.
 
الهیار روند پیشرفت کار در پروژه علاج بخشی و لایروبی کانال های جزیره میانکاله و خلیج گرگان را بسیار مطلوب خواند و متذکر شد: روند کار مجموعه دایک‌های حفاظتی نیز در حال انجام است و با تعیین تکلیف دایک سه و چهار دیگر در حوزه دایک ها و دپوی مصالح مشکلی نداریم.
 
وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی در لایروبی خلیج گرگان وجود ندارد و پروژه با شتاب خوبی در حال انجام است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار