۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

آغاز ساخت ۶ پست اسکله تفریحی در نوار ساحلی مازندران

ساخت ۶ پست اسکله تفریحی در طول نوار ساحلی مازندران توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی آغاز شده است که در آینده نزدیک عملیات ساخت ۳ پست از این اسکله‌ها به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۷۱۵

آغاز ساخت ۶ پست اسکله تفریحی در نوار ساحلی مازندران

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی و ساحلی در نوار ساحلی مازندران به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور، شاهد افزایش حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت گردشگری استان هستیم.
مدیر سابق کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، خاطرنشان ساخت: از آنجا‌که پیش نیاز توسعه امکانات گردشگری دریایی و ساحلی، ساخت اسکله‌های تفریحی برای پهلوگیری شناور‌ها و ارائه خدمات مناسب به گردشگران است، لذا توسعه کمّی اسکله‌های تفریحی در طول نوار ساحلی استان در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این اسکله‌های تفریحی با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می‌شوند، بیان داشت: سازمان بنادر و دریانوردی جهت رعایت استاندارد‌های کامل در ساخت این سازه در تمام طول پروژه نظارت کامل خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ساخت ۶ پست اسکله تفریحی در طول نوار ساحلی مازندران توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی آغاز شده است، تاکید کرد: در آینده نزدیک عملیات ساخت ۳ پست از این اسکله‌ها به اتمام خواهد رسید.
مدیر سابق کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، خاطرنشان ساخت: این اسکله‌های در شهرستان‌های نوشهر، چالوس، رامسر، عباس آباد، بابلسر و ساری در دست ساخت هستند.
به گفته وی، با اتمام پروژه‌های ساخت ۶ پست اسکله تفریحی شاهد خرید و به کارگیری شناور‌های تفریحی استاندارد جهت به کارگیری در آب‌های دریای خزر خواهیم بود که بدون شک مورد استقبال گردشگران قرار خواهد گرفت و نقش بسیار مهمی در توسعه توریسم داخلی و خارجی کشور ایفا خواهد کرد.
ایزدی تاکید کرد: همچنین با افتتاح اسکله‌های تفریحی می‌توان شاهد راه اندازی کلوپ‌های تفریحی با ارائه خدمات تفریحات دریایی نظیر قایق سواری، شاتل، جت اسکی و ... در نوار ساحلی دریای خزر در فضایی کاملاً ایمن و استاندارد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار