۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

اسکله نفتی در بوشهر ساخته می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: یکی از پروژه‌های شاخص استان برای اجرا در سال آینده پروژه ساخت اسکله نفتی به همت این سازمان است.
کد خبر: ۹۳۶۶۳

اسکله نفتی در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش مانا، «محمد شکیبی نسب»، مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر روز سه‌شنبه درباره مجوز مطالعات بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه در بنادر بوشهر، گفت: اولویت راهبردی در اجرای این پروژه‌ها اشتغالزایی و رونق بنادر بوشهر است، سعی بر این است تا با ورود سرمایه گذاران توانمند بخش خصوصی زمینه برای اجرا هر چه سریع‌تر پروژه‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: از جمله پروژه‌ها که مطالعات آن در سال جاری آغاز شده، احداث دایک و موج شکن و لایروبی در بنادر دیلم، گناوه و ریگ است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط با پروژه‌های بندری بوشهر با نگاه حمایت از سرمایه گذاران در راستای ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال اهتمام و تسهیل گری لازم را داشته باشند.

شکیبی نسب ادامه داد: رونق تجارت منطقه‌ای، تقویت معیشت ساحل نشینان و توسعه صادرات به کشور‌های مقصد صادرات و به‌ویژه کشور‌های حوزه خلیج فارس از اولویت‌های مهم پروژه‌های بندری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر است.

وی اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌هایی که مطالعات اجرای آن‌ها برای بنادر بوشهر صادر شده در فرایند معمول و طبیعی، زمان اجرا آن‌ها در سال ۱۴۰۶ یا ۱۴۰۷ بوده است که با توجه به نیاز مبرم استان و بویژه نیاز به مبحث اشتغالزایی با حمایت بسیار خوب سازمان بنادر و دریانوردی سعی شد تا روند احداث آن‌ها چند سال جلوتر رقم بخورد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر عنوان کرد: یکی از پروژه‌های شاخص بوشهر برای اجرا در سال آینده پروژه ساخت اسکله نفتی به همت سازمان بنادر و دریانوردی است که در همین راستا جهت احداث پایانه نفتی رایزنی‌های بسیار خوبی با یکی از شرکت‌ها در این حوزه انجام و موافقت اولیه اخذ شده است.

برچسب ها: اسکله نفتی بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار