۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

افتتاح هتل ساحلی ۵ ستاره در نوشهر در سال ۱۴۰۲

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از ساخت یک هتل ساحلی ۵ ستاره در پنج هکتار از ساحل نوشهر با صرف هزینه بیش از هزار میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۹

افتتاح هتل ساحلی ۵ ستاره در نوشهر در سال ۱۴۰۲

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ورود گردشگران به نوار ساحلی استان مازندران توسعه زیرساخت‌های گردشگری ساحلی و دریایی یکی از مهمترین ضروریات استان محسوب می‌شود.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، بیان داشت: در همین راستا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه‌مند جهت سرمایه گذاری در این حوزه استقبال و حمایت می‌کند.
وی یکی از ضروری‌ترین زیرساخت‌های گردشگری استان به ویژه در نوار ساحلی را ساخت انواع اقامتگاه‌ها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شاهد ساخت یک هتل ۵ ستاره با تمام استاندارد‌های بین‌المللی در ساحل نوشهر هستیم.
ایزدی با اشاره به اینکه این هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است، بیان داشت: به منظور ساخت کامل این هتل در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود که تمام این مبلغ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه خواهد شد.
این مقام مسئول در استان مازندران یادآور شد: هتل ساحلی مذکور در پنج هکتار از ساحل نوشهر و با ۳۰ طبقه و ۲۲۰ اتاق ساخته می‌شود که از تمام امکانات لازم جهت رفاه و تفریح گردشگران برخوردار خواهد بود.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت این هتل ۵ ستاره هم اکنون در حال اتمام است، بیان داشت: تجهیزات هتل نیز به زودی خریداری و نصب خواهد شد.
به گفته وی، بر اساس اعلام سرمایه گذار بخش خصوصی سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح این هتل ساحلی بی نظیر خواهیم بود که بدون شک نقش مهمی در رونق هر چه بیشتر گردشگری استان خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار