۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

افزایش ۹۴ درصدی درآمد خط کشتیرانی آلمان در نیمه اول سال ۲۰۲۲

درآمد شرکت هاپاگ لوید آلمان در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به ۱۷ میلیارد یورو رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۵۷۹

افزایش ۹۴ درصدی درآمد خط کشتیرانی آلمان در نیمه اول سال ۲۰۲۲

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ "رولف هابن یانسن" مدیر اجرایی هاپاگ لوید آلمان در گفتگو با رویترز با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری میلادی سود خالص این شرکت به ۸.۷ میلیارد یورو بالغ شده اعلام کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر بالاتر می‌باشد و در صورتی‌که جنگ اوکراین و بحران کرونا نبود بدون شک سود این شرکت بیشتر از این رقم می‌شد.

وی گفت: پیش‌بینی ما کسب درآمد ۲۰ میلیارد یورو بود که به رقم ۱۷ میلیارد یورو رسید.

"رولف هابن یانسن" با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین رقبای ما شرکت مرسک می‌باشد، گفت: افزایش ۶۷ درصدی قیمت سوخت، کاهش فروش کالا‌های با‌دوام، جنگ اوکراین و ازدحام بنادر باعث پایین آمدن میزان سود این شرکت شد.

وی یاد‌آور شد: بیماری همه‌گیر کرونا همچنان لجستیک و تأمین کالا را مختل کرده و بسیاری از بنادر هنوز شلوغ هستند و کمبود نیروی انسانی و کافی نبودن زیر ساخت‌ها منجر به طولانی شدن مسیر‌ها و تحویل کشتی‌ها و کانتینر‌ها شد‌ه است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بخشی از در‌آمد‌ها صرف سرمایه گذاری می‌شود، یاد‌آور شد: ما به دنبال یک فرصت خوب برای کسب درآمد بیشتر هستیم و در این زمینه عجله‌ای نداریم و منتظریم حمل‌و‌نقل دریایی به دوران آرامش خود برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار