۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

مانور اطفاء حریق به صورت دستی در بندر بوشهر برگزار شد

مسئول ایمنی و آتش نشانی بندر بوشهر گفت: مانور اطفاء حریق از طریق استفاده از خاموش کننده دستی به منظور ارزیابی میزان آمادگی و توان اقدام به موقع پرسنل نیروگاه گازی در بندر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۲

مانور اطفاء حریق به صورت دستی در بندر بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حیدر مجدنیا با اشاره به اجرا مانور اطفا حریق در بندر بوشهر اظهار داشت: با شدت گرفتن گرمای طاقت فرسا چنانچه در حوادث اقدام به موقع صورت نگیرد این موضوع به معضل تبدیل خواهد شد.

وی بیان کرد: به همین بهانه و به منظور سنجش و ارزیابی آمادگی پرسنل شاغل و مجموعه کارکنان و مسئولان نیروگاه گازی مانور اطفاء حریق از طریق استفاده از خاموش کننده‌های دستی در بوشهر برگزار شد.

مجدنیا ادامه داد: هدف از برگزاری مانور یاد شده ارزیابی میزان آمادگی و توان اقدام به موقع پرسنل و همچنین تست چابکی و سرعت عمل تیم‌های عملیاتی در خصوص انجام یک عملیات ضرب‌العجلی در محدوده نیروگاه گازی بود.

مسئول ایمنی و آتش نشانی بندر بوشهر اظهار کرد: بر اساس بررسی ارزیابان مانور یاد شده در شاخص‌های مختلفی از جمله آمادگی پاسخ به تهدید، تسلط به بهره‌مندی از خاموش کننده‌ها، اقدام سریع، حضور و عملیات تیم های عملیاتی و پشتیبانی موفقیت‌آمیز ارزیابی شد.

وی گفت: در این مانور ادارات حراست، یگان حفاظت، روابط عمومی، شرکت شعله پوشان، شرکت تعاونی کارکنان بندر، کارکنان نیروگاه گازی، اورژانس، پرسنل برق و شرکت سینا همکاری داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار