۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

۸۶ درصد سازمان‌های دریایی جهان فعالیت به روش آنلاین را ترجیح می‌دهند

نتایج نظر‌سنجی نشان می‌دهد ۸۶ درصد سازمان‌های دریایی فعالیت به روش آنلاین را پذیرفته‌اند و بر اساس آن عمل می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۸۲

 

۸۶ درصد سازمان‌های دریایی جهان فعالیت به روش آنلاین را ترجیح می‌دهند
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ مؤسسه Spinnaker اعلام کرد نتایج یک نظر‌سنجی که اخیراً در مورد کسب‌و‌کار حمل‌و‌نقل دریایی در زمینه انجام فعالیت به  روش آنلاین انجام شده، نشان می‌دهد که فعالان حمل‌ونقل دریایی شیوۀ کار از راه دور به رو‌ش آنلاین را پس از شیوع و همه‌گیری کرونا به عنوان بهترین شیوه انتخاب کرده‌اند.

بر اساس این گزارش نیمی از پاسخ دهندگان اعلام کردند که محبوب‌ترین الگوی کار همان روش آنلاین است.

در این میان برخی از کارفرمایان نیز اعلام کردند شیوه‌های ترکیبی آنلاین و دستی را انجام می‌دهند، اما انجام فعالیت‌ها به شیوۀ آنلاین را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

از نظر گسترۀ جغرافیایی برترین مناطقی که فعالیت از  راه دور را پذیرفته‌اند انگلیس، سنگاپور و آمریکا است.

اما سایر کشور‌ها نیز در پاسخ‌های خود خاطر‌نشان ساخته‌اند به سمت انتخاب گزینۀ برتر آنلاین پیش می‌روند.

برخی پاسخ دهندگان نیز اعلام کردند که استفاده از این روش برای تمام کارمندانی که روش کار از راه دور  را انتخاب کرده‌اند، اعمال می‌شود.

در میان این پاسخ دهندگانی که اعلام کردند هنوز ترتیبات کار از راه دور و به روش آنلاین را به طور کامل اتخاذ نکرده‌اند یاد‌آور شده‌اند با پذیرش این ایده به دنبال اجرای  سیاست‌ها در آینده هستند.

"فیل پری" رئیس و یکی از بنیانگذاران Spinnaker که این نظر‌سنجی را انجام داده است می‌گوید به دنبال همه‌گیری کرونا کسب‌و‌کار دریایی وارد فاز جدیدی از فعالیت‌ها شد که یک بازار رقابتی مبتنی بر روش آنلاین و فعالیت از راه دور شکل گرفت که این کار کمک کرد تا صنعت حمل‌و‌نقل دریایی بتواند روی پای خود محکم بایستد.

وی خاطر نشان ساخت: پذیرفتن کار توسط مدیران و کارفرمایان صنایع و حمل‌و‎نقل دریایی به راحتی مقدور نبود، اما آنان در یک انتخاب آگاهانه به منظور ایجاد انگیزه در بین کارکنان از یک سو و ادامه فعالیت‌ها از سوی دیگر به انجام کار به شیوه آنلاین روی آوردند و به نظر می‌رسد با شرایط جدید که همه‌گیری کرونا را در اکثر بنادر شاهد هستیم روز به روز گرایش به این سمت بیشتر خواهد شد. در واقع آینده حمل‌و‌نقل دریایی به انتخاب روش آنلاین و کنترل از راه دور بستگی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار