۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

برخورد دو قایق صیادی در خلیج فارس

برخورد دو قایق صیادی در خلیج فارس
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بر اثر سانحه برخورد یک فروند قایق صیادی با شناور ناشناس در محدوده میدان نفتی درود واقع در آب‎های خلیج فارس یک کشته و دو مصدوم بر جا گذاشت.
کد خبر: ۹۳۳۹۱

به گزارش مانا، حجت خسروی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه روز گذشته با اعلام اضطرار بستگان یک نفر از سرنشینان قایق صیادی مضطر به مرکز فرعی جست وجو و نجات دریایی جزیره خارگ مبنی بر تصادم شناور یاد شده با چهار سرنشین با شناوری ناشناس، هماهنگی لازم صورت گرفت و بلافاصله ناجی ۹ به منطقه وقوع سانحه اعزام شد.

خسروی بیان کرد: با رسیدن شناور ناجی به موقعیت مشخص شد، سه تن از سرنشینان قایق صیادی در اثر برخورد با شناور ناشناس دچار مصدومیت شدید شده‌ که تا پیش از رسیدن شناور ناجی، دو تن از آنها توسط یک‌فروند قایق صیادی بومی به مرکز درمانی جزیره خارگ منتقل شده‌ بودند.

خسروی ادامه داد: برهمین اساس دو فرد مضطر به ناجی ۹ انتقال یافت و پس از پهلوگیری به اسکله، فرد مصدوم توسط آمبولانس مستقر در اسکله به مرکز درمانی خارگ منتقل شد.

وی یادآور شد: در این حادثه یکی از دو مصدوم که توسط قایق امدادرسان بومی به اسکله منتقل شده بود، به دلیل شدت جراحت، حین انتقال به مرکز درمانی، جان خود را از دست داد؛ وضعیت عمومی دو نفر مصدوم دیگر، مساعد گزارش شده است.

خسروی بیان کرد: بررسی‌ اولیه حاکی است قایق صیادی از سمت سینه برخورد داشته و به موجب آن دچار آسیب جدی شده است.

وی افزود: بررسی دقیق سانحه در دستور کار قرار دارد و اخبار تکمیلی پس از انجام کارشناسی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار