۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
از ابتدای سال جاری تاکنون؛

بیش از سه هزار عملیات راهنمایی کشتی‌ها در بنادر هرمزگان انجام گرفت

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۱۸۶ عملیات ایمن راهنمایی کشتی‌ها در بنادر این استان به صورت شبانه روزی و بدون وقفه با ایمنی کامل انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۳۳

بیش از سه هزار عملیات راهنمایی کشتی‌ها در بنادر هرمزگان انجام گرفت

به گزارش مانا، اسماعیل مکی‌زاده روز دوشنبه در تشریح فعالیت راهنمایان در بنادر هرمزگان در سال ۱۴۰۱ اظهارداشت: این عملیات‌ها شامل پهلودهی، جداسازی و جابه‌جایی شناورها بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: همچنین عملیات‌های ویژه مانند عملیات کشتی به کشتی (STS) به منظور تامین خوراک پالایشگاه‌های منطقه و عملیات داکینگ و آنداکینگ شناورها در مجتمع کشتی‌سازی از دیگر جمله اقدامات انجام شده توسط ۳۶ راهنما در بنادر هرمزگان می‌باشد.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اهمیت کار راهنماها در ارتقا ایمنی شناورها بیان کرد: راهنمایان از عناصر کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی هستند و خدمات راهنمایی کشتی به منظور ارتقا سطح ایمنی و امنیت بنادر، آبراهه‌ها و حفاظت از محیط زیست در تمام بنادر دنیا در بالاترین سطح ممکن و توسط نیروهای متخصص و زبده انجام می‌گیرد.
به گفته مکی‌زاده، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان دارای ۳۶ راهنما شامل ۱۷ نفر راهنمای ارشد، ۱۳ نفر راهنمایان درجه دو، ۳ نفر راهنمای درجه سه و ۳ نفر کارآموز می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار