۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی:

مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از ۷۵ درصد از انرژی گاز مورد نیاز کشور را تامین می‌کند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید بیش از ۷۵ درصد از انرژی مورد نیاز گاز کشور، به عنوان بزرگترین شرکت تامین کننده گاز در کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۲

مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از ۷۵ درصد از انرژی گاز مورد نیاز کشور را تامین می‌کند

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سخاوت اسدی در بررسی روند اجرای تعمیرات پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی ضمن تبریک روز بزرگ عید قربان به کارکنان و متخصصان پالایشگاه هشتم، فاز‌های ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی اظهار داشت: خدمات و زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در بازه زمانی تعمیرات اساسی در شرایط سخت و گرمای بی سابقه قابل تقدیر و ستایش است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین بیش از ۷۵ درصد از انرژی مورد نیاز کشور، به عنوان بزرگترین شرکت تامین کننده گاز در کشور تبدیل شده و برای بهبود در حوزه تجهیز و نصب قطعات و تجهیزات اساسی و باکیفیت در پالایشگاه‌های مجتمع، شرکت‌ها و سازندگان داخل باید با برنامه ریزی و شناخت دقیق ورود کنند.

اسدی انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع را در راستای افزایش اثربخشی قابلیت اطمینان مراکز تولیدی صنعتی کشور در فصل سرما بسیار مهم دانست و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم، راهگشا و حیاتی در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی کاهش بازه زمانی تعمیرات اساسی در هر پالایشگاه است و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق این مهم نهادینه شود.

وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده و دانش بنیان نقش بسیار اثربخش و مهمی در موفقیت عملیات تعمیرات اساسی ایفا می‌نمایند و باید هدفمند، همسو و با پیاده سازی دانش نوآورانه در جهت تامین قطعات و تجهیزات باکیفیت حرکت کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس افزود: همکاری و همدلی بین دو سازمان منطقه ویژه و مجتمع گاز پارس جنوبی در منطقه باعث خواهد شد این همیاری و همبستگی بین سایر شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی افزایش یافته و امیدواریم روز به روز شاهد دستاورد‌های بزرگی در قطب اقتصادی کشور باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار