۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

پایانه مسافری بندر بوشهر پیش از مسابقات جام جهانی فوتبال قطر افتتاح می‌شود

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی گقت: پایانه مسافری دریایی بندر بوشهر پیش از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال قطر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۵

پایانه مسافری بندر بوشهر پیش از مسابقات جام جهانی فوتبال قطر افتتاح می‌شود


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مجید علی نازی روند پیشرفت فیزیکی پایانه مسافربری دریایی بندر بوشهر را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه پایانه مسافری بندر بوشهر باید تا پیش از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال قطر آماده افتتاح شود باید تمام ظرفیت‌ها برای اتمام آن به‌کارگیری گردد.

وی بیان کرد: پایانه مسافربری دریایی همچنین از لازمه‌های اصلی بندر بوشهر برای رونق گردشگری است که در سازمان بنادر به عنوان پروژه‌ای اولویت‌دار به آن نگاه می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: بخش دریایی پایانی مسافربری بوشهر تا پایان مرداد ماه و بخش خشکی آن نیز تا پایان مهر ماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

محمد شکیبی نسب افزود: این پروژه در ماه‌های آینده میزبان مسافران جام جهانی قطر خواهد بود که به واسطه این رویداد مهم و بین‌المللی سعی بر این است پروژه پایانه مسافربری هر چه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه همچنین رونق بخش حمل و نقل مسافری در بخش دریایی بنادر استان بوشهر است که در پروژه‌های اولویت دار سال جاری قرار گرفته است.

در این بازدید میرزایی مشاور معاون امور دریایی و معین بنادر بوشهر و چابهار و همچنین مرزبان مدیر کل امور دریانوردان سازمان‌های تخصصی و بین المللی معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی را همراهی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار