۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح کرد:

تجهیزات با کیفیت داخلی ضامن تولید پایدار گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی تجهیزات باکیفیت داخلی را ضامن تولید پایدار گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی دانست و گفت: سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افرایش دهند و مطابق با استاندارد‌ها تولید کنند.
کد خبر: ۹۳۲۷۸

تجهیزات با کیفیت داخلی ضامن تولید پایدار گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احمد باهوش با تاکید بر بالاترین سطح حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های فعال دانش بنیان اظهار کرد: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در افزایش تولید و تامین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگترین مجتمع گازی کشور را بررسی، شناسایی و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت کنند.

باهوش در ادامه به آغاز فصل تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مجتمع اشاره و بیان کرد: در حال حاضر یکی از کلید‌های مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل در بازه زمانی تعمیرات اساسی است و افزایش کیفیت تجهیزات مورد نیاز در بازه زمانی تعمیرات اساسی موجبات رشد بهره‌وری و تولید حداکثری گاز در فصول سرد سال را رقم خواهد زد و کیفیت تجهیزات یک نکته  بسیار کلیدی و اساسی محسوب می‌شود.

وی باتاکید بر حمایت از شرکت‌های داخلی در تولید تجهیزات مورد نیاز ادامه داد: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی برای هرگونه همکاری و تعامل با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت گشوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار