۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

مؤسسه آموزشی کشتیرانی تأییدیه انطباق کامل مقررات STCW را دریافت کرد

مؤسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران موفق به دریافت تأییدیه انطباق کامل با مقررات STCW بدون «گزارش هیچ گونه عدم انطباق» شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲

مؤسسه آموزشی کشتیرانی تأییدیه انطباق کامل مقررات STCW را دریافت کرد

به گزارش خبرنگار مانا، مؤسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی ممیزی صورت گرفته در خردادماه سال جاری موفق به دریافت تأییدیه انطباق کامل با مقررات STCW مصوب سازمان جهانی دریانوردی شد.
بر این اساس، در ممیزی مشترک به عمل آمده از سوی چهار تن از ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان نماینده سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) و شرکت رده‌بندی ایرانیان در مورد برگزاری دوره‌های دریانوردی بر اساس مقررات کنوانسیون STCW مصوب IMO از مؤسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، این مؤسسه موفق به دریافت تأییدیه انطباق کامل با مقررات مربوطه بدون گزارش هیچ گونه عدم انطباق شد.
شایان ذکر است؛ ممیزی مراقبتی مذکور به صورت سالیانه جهت بررسی میزان انطباق آموزش‌های دریانوردی با مقررات کنوانسیون STCW از مؤسسات آموزشی دریانوردی صورت می‌گیرد و برای اولین بار مؤسسه آموزشی کشتیرانی بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی موفق به دریافت تأییدیه مربوطه شده است.
لازم به ذکر است، مؤسسه یاد شده اولین مؤسسه آموزشی در سطح کشور است که از سال ۱۳۷۸ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت خود را از شرکت «لویدز رجیستر» اخذ کرده و تاکنون آن را ارتقاء داده است.
همچنین، مؤسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی سالیان متمادی در ردیف اول لیست منتشره سازمان بنادر و دریانوردی درخصوص مؤسسات برگزار کننده کلیه دوره‌های دریانوردی مرتبط با کشتی‌های اقیانس پیمای نامحدود و دوره‌های نزدیک به ساحل کشور قرار داشته و هم اکنون بدون گزارش هیچ‌گونه عدم انطباق آن را با موفقیت تمدید کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار